Kiitos Myy đ, kiitos Jatti, sen ihanat koutsit (Aino đ ) ja treenikamut. TeitĂ€ tulee ikĂ€vĂ€. MeidĂ€n aksailut pÀÀttyivĂ€t tĂ€nÀÀn. Sen verran oli haittaa pikku lĂ€mmöstĂ€, ettĂ€ tĂ€nÀÀn piti jĂ€ttÀÀ leikki kesken meidĂ€n vikoissa kisoissa. HyvĂ€ agivuosi tĂ€mĂ€kin oli. Tuplanollaa vaille jÀÀtiin tĂ€nĂ€ vuonna SM-kisoista. EhkĂ€ joskus vielĂ€ palataan tai sitten ei...
![]() |
| Kuva Tiina Karvonen |
![]() |
| Kuva Tiina Karvonen |










Ei kommentteja:
LÀhetÀ kommentti