Sivut
(Siirry kohteeseen…)
Blogi
Caru
Martta
Muistoissa
Poimintoja
Kalenteri
▼
lauantai 15. maaliskuuta 2014
Ja me reenataan
Lauantaina tottisteltiin Myyn kanssa. Tässä treenikuvia ja alla video.
Mamma säätää hihnan kanssa, koita tässä nyt sitten...:D
Tehtiin lyhyet ja kivat treenit. Tykkään kyllä niin tuosta koirasta. Iso sydän. :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti